Januari månads Kryptonit! & HULKEN!!

Något som får mig att känna mig svag och låg denna vecka är att jag upptäckte att min gröna sjuttiotals Monark herrcykel blivit stulen ur cykelförrådet. Det var bara tre månader sedan, på min födelsedag, min hopfällbara Pelikan blev stulen. Jag hittade den senare alldeles söndersparkad i några buskar utanför biblioteket i mitt område. Monarken blir den tredje cykeln som avstulits mig i detta området, min militärcykel var den första som försvann. Nu har jag bara en damsnurra från 1930-talet kvar och han (Hermes) får punka hela tiden. Dessa gröna små glittrande skärvor överallt, som kryptonit för min cykel.

De kan bero på att folk krossar ölflaskor på gångvägarna hela tiden, viket gör mig illgrön av ilska!!!!!!!!!
Det, och att skotrar kör över längdskidspår fastän det finns jättemycket plats att köra på bredvid, och folk som släpper lösa sina farliga kamphundar som jagar en när man joggar, eller folk som kör fyrhjulingar på elljusspåret, är bland de saker som får mig att illa överlagt överväga om inte gaskammare inte kunde vara en god uppfostringsmetod ändå?
Jag blir alltså bindgalet fly förbannad på sånt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis.. klart värt priset..! :)

2009-01-21 @ 12:05:11
URL: http://angelicaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0