Inför

Ekobommulstop från Indiska

Jag håller på att packa några sova-över saker och välja bland mina eko-outfits. Jag har på mig alla samiska tennarmband jag får plats för på en arm! Valde mina finaste och mest speciella. Jag tar även min biologiska fars vänsterpoet-skinnväska med mig. Den är snygg och så vill jag att han finns med mig där på nåt sätt.
Lo cyklade iväg till jobbet, med orden: Det ska snöa i Sthlm imorgon men det lär vara blötsnö, så ha på dig ordentliga skor och ta med paraply?
Mitt tåg går om exakt två timmar. Jag bloggar om hur allt gick på Riksdagshuset, nästa helg. Förhoppningsvis har jag med mig några ekofiktion-boktips från språkrören och andra miljöpartister och gröna bloggare...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Roligt att se att du använder samma bloggsystem som jag! Välkommen in i bloggvärlden! Jag kan länka till dig från min blogg.

2009-01-27 @ 22:29:39
URL: http://hannajohnselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0